Диспетчеризація

Загальна інформація про диспетчеризацію інженерних систем (BMS)

Сучасні будівлі та споруди оснащуються різними інженерними системами, покликаними забезпечити високу функціональність будівлі, створити в ній комфортні для людини умови. Для забезпечення максимальної функціональності будівлі необхідно, щоб інженерні системи працювали в єдиному комплексі, здійснюючи між собою обмін даними, контролювалися та керувалися з єдиного місця для всієї будівлі – автоматизованого робочого місця диспетчера. Саме тому однією з важливих складових частин сучасної будівлі є система диспетчеризації.
Система диспетчеризації є програмно – апаратним комплексом, який здійснює збір, зберігання, обробку інформації від інженерних систем будівлі (вентиляції та кондиціювання повітря, опалення, холодного та гарячого водопостачання, пожежної безпеки та ін.). В автоматичному режимі система централізовано керує роботою обладнання, обираючи оптимальний з безпеки та енергозбереження режим роботи. Диспетчер може у режимі реального часу відстежувати об’єктивну інформацію про стан обладнання, змінювати параметри роботи обладнання, оперативно реагувати на позаштатні ситуації (аварії).

Структура системи автоматизації та диспетчеризації

• Польовий рівень – датчики та виконавчі механізми, безпосередньо пов’язані з інженерним обладнанням.
• Рівень автоматизації – це щити автоматичного керування із встановленими контролерами, захисним та комутаційним обладнанням, до яких підключені датчики та виконавчі механізми.
• Рівень диспетчеризації – це автоматизоване робоче місце диспетчера (АРМ), до якого за різними протоколами передачі даних надходить інформація від щитів автоматичного керування інженерним обладнанням. АРМ є комп’ютер із встановленим програмним забезпеченням, яке виконує збір, обробку, збереження та відображення (візуалізацію) інформації.

Можливості та плюси впровадження системи диспетчеризації

1. Витримувати технологічні параметри в межах норми та підвищити якість управління технологічними процесами. Завдяки цьому підвищується ККД технологічних систем, збільшується термін служби устаткування;
2. Зменшити штат служби експлуатації;
3. Забезпечити значне зменшення споживання тепла, води, електроенергії, газу (на 10-25%) за рахунок оптимальних режимів роботи обладнання та точного регулювання технологічних параметрів (температури, витрати повітря, витрати теплоносія тощо);
4. Мінімізувати час реагування аварійних та технологічних служб на позаштатні ситуації;
5. Мати можливість перегляду всіх аварій та робочих ситуацій за будь-який період (основа для аналізу причин збоїв у системі та розробки засобів щодо запобігання аварійним ситуаціям);
6. Отримувати відображення всіх технологічних процесів у реальному часі, контролювати та керувати всім інженерним обладнанням будівлі з будь-якої точки світу;
7. Отримувати звукові та графічні сигнали про аварії. Опціонально доступні функції автоматичного відправлення SMS та/або e-mail відповідальним особам служби експлуатації.

Що таке диспетчеризація від «ПІБ АВТОМАТИК ЛАЙН»?

1. Оптимізація вартості впровадження системи за рахунок гнучкості використовуваної апаратної бази та програмного забезпечення.
2. Безкоштовна допомога у написанні технічного завдання.
3. Отримання від «ПІБ АВТОМАТИК ЛАЙН» всього спектра послуг (від написання технічного завдання до здачі об’єкта в эксплуатацію).
4. Побудова системи автоматизації та диспетчеризації на основі контролерів та програмного забезпечення від кращих виробників.
5. Професійна сервісна служба.
6. Швидкі строки виконання робіт та виконання гарантійних зобов’язань.
7. Безкоштовне навчання служби експлуатації.